domingo, 11 de marzo de 2012

De Ges 2 tarda a Ges 2 vespre: Eva Miguel

L’Eva Miguel, una maquilladora molt “especial”

Nosheen Ahmed i Marina Medrano
Mataró, 16/2/2012

L’Eva Miguel té 19 anys. És una noia molt extrovertida. Viu a Mataró amb la seva mare i el seu germà. Els seus hobbys són els còmics, la música i el maquillatge. Li agradaria estudiar maquillatge d’efectes especials. És bona estudiant i bona companya de classe.

Per què has escollit aquesta escola?
Perquè abans treballava aquí al costat, i m’anava bé per la proximitat. Ara ja no hi treballo, però quan surto d’aquí vaig a buscar la meva mare quan plega del treball.

Per què vols treure't el GES?
Vaig fer la prova d'accés al Cicle Mitjà i no em van deixar entrar per dues dècimes! i, per això, vaig decidir treure'm l'ESO i entrar directe.

T'agrada l'horari? Quin és?
Bé, no em queixo, podria ser pitjor. L'horari és dilluns i dimarts, de 17.30 a 21.30. Dimecres i dijous, de 18.30 a 21.30 i divendres, de 18.30 a 20.30.

Dius que ara no treballes. Quan ho feies, podies compaginar el treball amb els estudis?
Abans quan treballava sí que ho podia compaginar.

Quina assignatura t'agrada més i per què?
Matemàtiques, perquè m'agrada com ho explica l’Annabel.
Quina assignatura t'agrada menys i per què?
Tecnologia, perquè em costa molt.

Quin professor t’agrada més?
L’Annabel i el Ramon.

Veus aquest curs més difícil que l'any passat?
Sí, perquè l'any passat em van convalidar Socials i Naturals del PQPI i aquest any, en canvi, les he de fer.

T'has adaptat bé als teus companys?
Sí, som un grup agradable.

Voldries seguir estudiant després? Què estudiaries?
Sí. Tinc pensat estudiar caracterització, és a dir, maquillatge d’efectes especials, a Barcelona.

I, per acabar, quines conclusions treus d'aquests dos anys?
Que em penedeixo de no haver-me tret l’ESO abans.

No hay comentarios:

Publicar un comentario