viernes, 16 de marzo de 2012

De Ges 2 tarda a Ges 2 vespre:Sandra Hernández


“M'agradaria seguir estudiant després del GES.”

Sandra Hernández és estudiant de Can Marfà, té 19 anys i viu a Sant Andreu de Llavaneres.


1-Com has arribat a estudiar a Can Marfà?
Vaig suspendre la prova d’accés a Grau Mitjà i a l’escola on vaig estudiar abans, em van recomanar Can Marfà per treure’m l’ESO.

2-Vius molt lluny de l’escola?
No, visc al poble del costat, a Sant Andreu de Llavaneres.

3- T’agrada l’escola?
Sí, no està malament, perquè té uns bons professors i és molt acollidora.

4-Quins professors et cauen millor?
L’Annabel, que és professora de matemàtiques, i en Ramon.

5-Quines assignatures portes millor?
Les mates, i més des que estic aquí, i també, l’anglès.

6- Ets més de lletres o de números?
De lletres, perquè les mates són molt difícils i m’agraden més els idiomes.

7-Fas altres activitats a més d’estudiar?
No, no en faig, però quan era petita tocava la guitarra.

8-Què t’agradaria fer al final del GES?
Doncs, m’agradaria seguir estudiant per a la prova d’accés a Grau Superior i fer un grau d’imatge i so.

9-T’agrada algun esport?
M’agrada el futbol i l’hípica. Els practicava quan era petita, futbol durant gairebé un any i hípica set anys.

10-Llegeixes llibres? Quins t’agraden?
De tant en tant, i m’agraden d’intriga.

11-T’agraden els animals? En tens?
Sí , m’agraden molt, i tinc un gat (ella riu).

12-Quins plans de futur tens?
Dedicar-me a ser actriu o sinó neuròloga.


Entrevistadors: Jose Cano i Josep Ventura
Mataró, febrer de 2012

No hay comentarios:

Publicar un comentario