domingo, 11 de marzo de 2012

De Ges 2 tarda a Ges 2 vespre: Gemma Mateo


Entrevista a Gemma Mateo

"Mai és tard, si hi ha ganes."

Estefania Lara Rodríguez i Karen Millones Rojas

Mataró, 16 de febrer de 2012


Gemma Mateo Serras, nascuda a Mataró el 23 de gener de 1989, té 22 anys. És alumna de Can marfà. Hi està cursant Ges 2 vespre. No va acabar l'ESO, es va quedar a 3r. És més de lletres perquè els números no li agraden.

Com vas decidir venir a estudiar a l'escola Can Marfà?
Perquè vaig deixar molt aviat els estudis però després em vaig adonar que sí que feien falta. Vaig estar treballant en alguns llocs, però vaig veure que en d’altres demanaven el graduat escolar i vaig decidir treure-me’l.

Què penses fer després de tenir el graduat escolar?
Faré la prova de Grau Superior.

Ha canviat la teva vida des que estàs a l’escola?
Sí (riu), he conegut molta gent i a part estic amb un noi de la meva classe, he anat a viure amb ell. Molt bé, molt bé, sí que m´ha canviat.

Tens alguna afició o hobby en les teves hores lliures?
Sí, m'agrada llegir, veure la tele, anar amb les amigues..

Estàs treballant en aquests moments?
Sí, treballo al Mataró Parc, en una botiga de complements.

I com et compagines el temps per poder estudiar?
En el meu treball ja saben que estudio, llavors em donen hores que em vagin bé. Treballo al matí i a la tarda vinc a estudiar.

Quina opinió tens dels professors?
Bona, em sembla que fan molt bé el seu treball.

Què et sembla el mètode d’ensenyança dels professors?
Bé, en sembla bé, estic aprenent molt i la veritat és que ho fan d’una manera que és fàcil.

Quina sensació vas tenir el primer dia que vas entrar a l’escola?
Quan vaig venir aquí pensava que no coneixeria ningú i després hi havia persones de la meva classe que les coneixia d’abans.

No hay comentarios:

Publicar un comentario