domingo, 11 de marzo de 2012

De Ges 2 tarda a Ges 2 vespre: Víctor González

Víctor i Rober

VÍCTOR GONZÁLEZ, UN NOI MOLT SOCIABLE
Víctor González Isaac és solter. Va néixer a Barcelona el 17 de febrer de 1986. Actualment viu a Òrrius amb els seus pares.

Quins són els motius per què hagis començat a estudiar?
Vaig suspendre a l’institut i vaig començar a treballar amb el meu pare, però dins meu em deia que havia d’estudiar per ampliar el meu currículum laboral, que avui dia és molt important, i a més per satisfacció pròpia.
Quan tinguis el títol dels Ges, tens pensat continuar estudiant?
Sí, vull continuar estudiant, però ara mateix no tinc clar el que faré, el meu pensament és acabar el Ges amb molt bona nota.
T’agrada el professorat de l’escola Can Marfà?
Sí, m’agraden molt tots els professors i, en especial, l’Annabel perquè m’ha fet veure les matemàtiques des d’un punt de vista diferent.
Quines assignatures portes millor? I pitjor?
La millor, matemàtiques i la pitjor, tecnologia.
Estàs treballant actualment?
Sí, tinc molta sort, estic en un hotel a Barcelona, en el manteniment de les instal·lacions.
Has millorat els teus coneixements des que estudies?
Sí, molt, abans no era capaç d’entendre moltes coses que m’explicaven i ara em sento millor i més segur de mi mateix.
Com son els teus companys de classe?
Són bona gent, a l’aula hi ha un bon companyerisme. Hi ha gent del grup amb qui tinc més química que altres, però en global em porto bé amb tots, sóc un noi molt sociable (ell riu).
Què fas en el teu temps lliure?
Estar amb els meus amics, jugar a videojocs per internet, i la meva gran afició és la música. Vaig començar a tocar un instrument, la guitarra elèctrica, i fa un parell d’anys que practico com a hobby.
Creus que sortirem d’aquesta crisi econòmica?
Espero que sí, però la cosa pinta malament, perquè els polítics es llancen les culpes uns als altres i no pensen en els joves i no joves que avui dia estan a l’atur, i el que només fan és retallar la nostra vida social.
És la primera vegada que et fan una entrevista? T’ha agradat?
Sí, m’ha agradat molt. El meu entrevistador es mereix bona nota per ser la primera vegada que fa una entrevista, se l’ha currat! (ell riu).


Roberto Arenas
Mataró, 18/2/2012




1 comentario:

  1. jeje!! Una bona entrevista, va ser divertit.

    Víctor González

    ResponderEliminar