domingo, 11 de marzo de 2012

De Ges 2 tarda a Ges 2 vespre: Juan Luis Guerrero


“ M’agradaria fer oposicions per ser bomber.”

Juan Luis Guerrero té 22 anys, és estudiant de GES II a l’escola d’adults de Can Marfà. Va néixer a València i és veí de Mataró. Té el títol d’oficial metal·lúrgic

Què et va fer retornar als estudis?
El que em va fer retornar són les ganes de millorar la meva vida al món laboral. D’una manera o d’una altra, aconseguir els meus somnis.

Segons la teva opinió, quines coses funcionen bé a la teva escola?
Penso que el companyerisme entre els professors a l’hora de prendre decisions és bo.

En quines àrees poden millorar les coses?
En el mòdul de tecnologia, m’agradaria tenir eines per fer pràctiques i
en química, per fer experiments i comprendre millor la matèria.

Com es tracten els estudiants mútuament a l’escola? Es respecten les diferències?
En relació a les diferències (edat, races...), el tracte és bo i respectuós, no tenim cap problema.


Tens confiança que les destreses que estàs aprenent t’estan preparant per a un treball o formació professional?
No, penso que el nivell de GES II és molt bàsic i ens proporciona la base que necessitem si volem continuar estudiant.

Tens facilitat per aprendre?
No gaire, em costa molt i he de dedicar-hi molt de temps, més del normal.

Quina es la teva assignatura favorita? Per què?
La meva assignatura favorita és química, perquè m’agrada la forma d’explicar que té la professora, la fa entendre molt.

Què t’agradaria fer després del GES?
Després m’agradaria preparar-me i estudiar per presentar-me a les oposicions de bomber.

Treballes a més d’estudiar? De quin temps disposes?
Ara tinc més temps per estudiar perquè fa dues setmanes que m’han fet fora de la feina, per això de la crisi.

Entrevista feta per Sandra Cámara i Angie Brito
Mataró, 17 de març de 2012


No hay comentarios:

Publicar un comentario